Άντζελα Δημητρίου. Έρχεται σήμερα και δηλώνει «Ανεξάρτητη»

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Η Άντζελα Δημητρίου είναι μια από της μεγαλύτερες λαϊκές φωνές ,  μια σταθερή αξία στο λαϊκό τραγούδι  μια καλλιτέχνης με ευαισθησίες. Είναι  μοναδική στο να ερμηνεύει και να εκφράζει με ένα δικό της τρόπο τα τραγούδια που τραγουδάει. Η Άντζελα έχει μάθει να είναι ο εαυτός της και ενώ φωνητικά είναι η τοπ λαϊκή τραγουδίστρια δεν έχει πάψει ποτέ μέχρι σήμερα να είναι και η απόλυτη σταρ.
Έρχεται σήμερα και δηλώνει «Ανεξάρτητη». Το νέο της τραγούδι κυκλοφορεί ως προάγγελος από το ολοκληρωμένο cd της , που θα κυκλοφορήσει τέλη Σεπτεμβρίου. Το τραγούδι με τίτλο «Ανεξάρτητη»  την εκφράζει απόλυτα και είναι ένα καλοκαιρινό τραγούδι που σίγουρα θα ξεχωρίσει.  Την Μουσική υπογράφει ο Νεκτάριος Μπήτρος ,  τους Στίχους ο Τάκης Αναστασόπουλος και την ενορχήστρωση ο Ηλίας Κουτσουλιέρης.

Στίχοι

Έχω βαρεθεί να δίνω
Και να παίρνω μόνο ψέμα
Την καρδιά μου σου ανοίγω
Φεύγω φτάσαμε στο τέρμα
Τα χαρτιά μου σου ανοίγω
Γιατί θέλω να 'μαι εντάξει
Ήρθε ο καιρός να βάλω
Την ζωή μου σε μια τάξη.

Ανεξάρτητη θα ζήσω
Και θα ζω την κάθε μέρα
Κι όποιος τώρα με χαλάει
Θα τον κάνω πέρα
Ανεξάρτητη θα ζήσω
Και θα είμαι αυτή που θέλω
Δεν αξίζει για τους άλλους
Μια ζωή να υποφέρω.

Μες στους δρόμους τριγυρίζω
Με χιλιάδες αναμνήσεις
Και με βάζω πάνω απ' όλα
Και δεν θέλω να γυρίσεις.
Μια τσιγγάνα μου το είπε
Ότι πρέπει πια να ζήσω
Και το παρελθόν να κάψω
Και για πάντα να σε σβήσω.

Ανεξάρτητη θα ζήσω
Και θα ζω την κάθε μέρα
Κι όποιος τώρα με χαλάει
Θα τον κάνω πέρα
Ανεξάρτητη θα ζήσω
Και θα είμαι αυτή που θέλω
Δεν αξίζει για τους άλλους
Μια ζωή να υποφέρω.

Μουσική: Νεκτάριος Μπήτρος
Στίχοι: Τάκης Αναστασόπουλος
Ενορχήστρωση: Ηλίας Κουτσουλιέρης
Παραγωγή: Νεκτάριος Μπήτρος

Κυκλοφορεί από τη Lobby Music

Share on : Facebook Twitter Google+

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου